معرفی کتاب

قیمت و هزینه چاپ کتاب قرآن رنگی برای یادبود اموات

چاپ قرآن رنگی برای اموات همراه با برگه یادبود و وقفنامه (2)

قیمت و هزینه چاپ کتاب قرآن رنگی برای یادبود اموات

پس از تصمیم گیری درباره چاپ کتاب یادبود دنبال قیمت آن خواهید بود قیمت کتاب بستگی به تعداد صفحات و نوع جلد دارد. همچنین نوع صحافی چسبی یا دوختی بر روی آن تاثیر دارد.   قیمت و هزینه چاپ کتاب قرآن رنگی برای یادبود اموات

هزینه چاپ صفحه یادبود و وقفنامه برای کتاب ادعیه و قرآن رنگی

هزینه چاپ صفحه یادبود و وقفنامه بستگی به میزان سفارش شما و یا نوع کتاب مورد نظر شماست. بهتر است هزینه چاپ مفاتیح برای یادبود اموات را حتما از طریق راه های ارتباطی استعلام بگیرید.
 

هزینه چاپ صفحه یادبود و وقفنامه برای کتاب ادعیه و قرآن رنگی

 

نحوه ثبت سفارش چاپ مفاتیح یادبود اموات

ثبت سفارش به طور خلاصه شامل مراحل زیر است:
  1. انتخاب کتاب مورد نظر و استعلام هزینه
  2. واریز بیعانه
  3. ارسال مشخصات و عکس توسط شما
  4. طراحی طرح وقف نامه و برگه یادبود توسط ما و تایید توسط شما
  5. چاپ و صحافی و آماده سازی سفارش
  6. تسویه حساب و ارسال سفارش
چاپ قرآن رنگی برای اموات همراه با برگه یادبود و وقفنامه (1)

آیا مرده ها می فهمند که ما برایشان صدقه یا خیرات می دهیم؟

به هنگام مرگ، ملائکه‌ مرگ که جنود و کارگزاران حضرت عزراییل (علیه‌السلام) هستند، روح را کاملاً تحویل می‌گیرند. یعنی تعلق او به بدن و به دنیا کاملاً قطع می‌شود. در چنین حالتی، نعمت «اختیار» سلب می‌گردد، ولی دلیلی نیست که ارتباط قطع شود. بلکه این ارتباط دیگر به میل و اختیار خودشان نخواهد بود.

وقف کتاب ادعیه برای یادبود

بر همین اساس، ارتباط شخص از دنیا رفته، چه مؤمن باشد و چه کافر، با خویشان، دوستان، آشنایان و آن چه به او علاقه داشته، برقرار می‌شود، اما اختیاری در آن ندارند. بلکه باذن الله و بر اساس علم، حکمت، مشیت و اراده‌ او این ارتباط برقرار می‌شود. چنین نیست که همه مردگان به هنگام ارتباط با زندگان در دنیا، شاهد همه رفتارها، گفتارها و کردارهای آنان باشند، بلکه میزان آگاهی آنان، با قوانین و شرایط حیات برزخی آنان انطباق دارد. ثواب خیرات و مبرات زندگان، چه معنوی باشد، مثل نماز، تلاوت قرآن، زیارت، دعا، استغفار و… و چه مادی باشد، مثل اطعام فقرا، دستگیری از مساکین، رسیدگی به ایتام، صدقه و… نیز به لطف الهی به آنان می‌رسد، چنان چه ثواب باقیات الصالحات‌شان تا اثر دارد به آن ها می‌رسد. آیا این خیرات در آرامش روحی و بخشش گناهانشان اثر دارد.  

چاپ کتاب قرآن رنگی برای یادبود درگذشتگان

   
چاپ قرآن رنگی برای اموات همراه با برگه یادبود و وقفنامه (1)

چاپ قرآن رنگی برای اموات همراه با برگه یادبود و وقفنامه (1)

 

بهترین خیرات برای اموات چیست؟

براساس روایات و سخن بزرگان دینی پنجشنبه و جمعه های هر هفته فرصت مناسبی است تا یادی از اموات کنیم.یادی که در طول هفته می تواند با خواندن یک سوره از قرآن کریم، به جا آوردن دو رکعت نماز و … ادا شود. البته وقتی هروقت صحبت از خیرات برای اموات می شود ذهن ها به سمت اغذیه می رود، اما طبق آنچه بیان و تاکید شده است بهترین خیرات برای اموات خواندن نماز، گرفتن روزه و خواندن قرآن است.
 

چاپ کتاب دعا برای اموات

مرحوم «علاّمه مجلسى» دراین باره مى فرماید: «مخصوصاً دعا کردن براى آنان در نماز شب و بعد از نمازهاى فریضه و در مکان هاى زیارتى خوب است و براى پدر و مادر باید بیشتر دعا کرد و اعمال خیر براى آنان بجا آورد.» البته عمده خیرات براى پدر و مادر، اداى قرض آنان و اداى حقوق خدا و خلق از جانب آنان است.
 

بهترین خیرات برای اموات از نگاه قرآن کریم

درباره بهترین خیرات برای اموات، قرآن کریم به طور مستقیم و صریح صحبت نمی کند، اما این مسلّم است که دعا برای اموات و نیاکان و نیز فرهنگ تجلیل و به نیکی یاد کردن از مؤمنان خفته در خاک، مورد تأیید قرآن است. برخی از آیات در این زمینه چنین است.  
چاپ قرآن رنگی برای اموات همراه با برگه یادبود و وقفنامه (1)
«یُنَبَّؤُا الْإِنْسانُ یَوْمَئِذٍ بِما قَدَّمَ وَ أَخَّرَ»؛ و در آن روز انسان را از تمام کارهایى که از پیش یا پس فرستاده آگاه مى‏کنند.   واژه «أَخَّرَ» براساس یکی از تفسیرها، کارهای خوب یا بدی است که پس از مرگ انسان از طریق بازماندگان عاید انسان می‌شود، یا سنت‌های خوب و بدی است که انسان به یادگار گذاشته و مردم با عمل کردن به آنها هر ثواب و یا عقابی را که کسب می‌کنند، برای بنیان‌گذارش نیز ثبت خواهد شد.  
 

چاپ مفاتیح و کتاب دعا برای اموات در تهران میدان انقلاب

یکی از مراکز شناخته شده و معروف در سطح تهران برای تهیه هر نوع کتابی، میدان انقلاب تهران میباشد. در این منطقه علاوه بر کتاب میتوانید سایر محصولات چاپی را نیز مشاهده و خریداری کنید.
  چاپ قرآن رنگی برای اموات همراه با برگه یادبود و وقفنامه (2)    

قیمت ها بر اساس نوع جلد و تعداد صفحات کتاب متفاوت است. هزینه چاپ یادبود بر اساس تعداد سفارش متغیر است.

می‌توانید با کتاب رضوان تماس بگیرید و یا از طریق شبکه های مجازی با ما ارتباط برقرار کنید. همکاران ما به شما مشاوره رایگان خواهند داد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *